Reklama dnia: Mistrzowie Photoshopa zmieniają życie dziewczynki z obozu dla uchodźców

Reklama dnia: Mistrzowie Photoshopa zmieniają życie dziewczynki z obozu dla uchodźców
Kampania pod nazwą Reimagine Zahras World powstała, kiedy jeden z mistrzów Photoshopa znalazł zdjęcie dziewczynki umieszczonej w obozie dla uchodźców. Użytkownicy jednego z forów internetowych stworzyli dziewczynce nową rzeczywistość.
O autorze
0 min czytania 2017-06-07

W ramach akcji powstało 12 zdjęć, w których Zahra odkrywa świat. Grafiki pokazują, że dzięki kreatywności jesteśmy w stanie dokonać wielkich rzeczy! Zobaczcie!

Kampania ma zwrócić uwagę na problem dzieci umieszczonych w obozach dla uchodźców. 

PS

We wszystkich konfliktach zbrojnych najbardziej cierpią dzieci. Teraz, gdy temat uchodźców oraz wojny na Wschodzie jest na językach, UNICEF przygotowało kilka kampanii, które zwracają uwagę na losy najmłodszych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W zeszłym roku organizacja przygotowała wyjątkową animowaną kampanię, która miała zwrócić uwagę na los małych uchodźców.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po więcej spotów, które niosą przekaz miłości, zamiast przemocy → tutaj.