Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Studio THIS zaprojektowało nową butelkę dla piwa Łomża

Studio designu THIS zajmujące się min. kreowaniem produktów i marek, zaprojektowało nową butelkę marki „Łomża”. Procesowi projektowemu towarzyszył szeroki zakres inspiracji. Głównym celem prac było opracowanie butelki, która w bezpośredni sposób nawiąże do tożsamości marki "Łomża".
O autorze
1 min czytania 2017-06-09

Ogólnopolska linia opakowań marki „Łomża” przeszła właśnie restylizację. Zmiana miała na celu odświeżenie i nadanie spójnego charakteru linii opakowań ogólnopolskich Łomży. Ponieważ dotychczasowa butelka była dla konsumentów rozpoznawalna poprzez swój kolor i kształt, stała się podstawą do zaprojektowania nowego opakowania. Ponad to badania przeprowadzone na potrzeby realizacji projektu potwierdziły, że klienci doceniają smukły kształt butelki, przez co jest przez nich lubiany. W związku z tym, obecny projekt nie zrywa z dotychczasowymi przyzwyczajeniami konsumenta, a jedynie odświeża jego dotychczasowe doświadczenia.

Nowością projektu jest emboss na butelce, który nawiązuje do tradycji browaru – jest to odnowiona wersja znaku browaru w Łomży sprzed kilkudziesięciu lat.

W ramach procesu powstało kilkadziesiąt wariantów butelki. Projekt miał charakter przemysłowy, co wiąże się z dużą ilością ograniczeń produkcyjnych. Konieczna była ścisła współpraca z działami wdrożeń dwóch hut szkła w celu poprawnego zbudowania form – tłumaczy Kamil Pączkowski z THIS. Najważniejszymi aspektami przy realizacji było odwzorowanie każdego detalu, takiego jak emboss, kolor szkła czy kwestie techniczne takie jak stabilność butelki na linii rozlewniczej.

W dotychczasowej formie butelka Łomży była obecna na rynku około 3 lat. Z tego powodu nowy projekt ma charakter bardziej ewolucyjny, niż rewolucyjny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj