Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowi Senior Account Managerowie w Walk PR

Do Walk PR dołączyła Anna Borowiec-Góra, która jako Senior Account Manager będzie odpowiedzialna za realizację działań z obszaru komunikacji korporacyjnej. Wcześniej przez 6 lat pracowała w MSLGROUP na stanowisku Head of Financial&Professional Services Dep.
O autorze
1 min czytania 2017-06-12

Dodatkowo na stanowisko Senior Account Manager awansował, prowadzący projekty dla klientów z branży FMCG i retail, Piotr Czarniak.

Anna Borowiec-Góra z branżą public relations jest związana od ponad 16 lat. Specjalizuje się w doradztwie komunikacyjnym dla firm z sektora finansowego. Współpracowała z jednymi z największych instytucji w Polsce, m.in. BIK/BIG, BlueMedia, Credit Suisse, Eurobankiem, Fundacją Kronenberga przy Citi Handlowym, Infor.pl, ING Bankiem Śląskim, mBankiem, Money Makers, PZU, TU Europa czy Yareal. Przez ostatnie 6 lat, na stanowisku Head of Financial&Professional Services Dep. w MSLGROUP, zarządzała pracą zespołu, tworzyła i realizowała strategie komunikacji. Prowadziła również projekty z obszaru komunikacji kryzysowej oraz koordynowała projekty badawcze i organizację eventów. Wcześniej przez 5 lat kierowała zespołem komunikacji produktowej w Banku Millennium, odpowiadając za PR produktów banku, a także sponsoring i organizację wydarzeń specjalnych. W Walk PR jako Senior Account Manager kieruje zespołem zajmującym się obsługą PR klientów z branży finansowej.

Kolejną zamianą personalną w strukturze Walk jest awans Piotra Czarniaka na stanowisko Senior Account Managera. Czarniak dołączył do grupy marketingowej w styczniu br. jako Account Manager. Wcześniej przez dwa lata był związany z Hoop Polska, gdzie na stanowisku PR Managera odpowiadał za media relations, planowanie i realizację strategii PR, a także komunikację wewnętrzną firmy. Pracował również w Grupie SPOMLEK na stanowiskach młodszego specjalisty oraz specjalisty ds. public relations, zajmując się komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj