Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, która podkreśla niezmienność produktu i jego wyjątkowego smaku.
Ketchup Włocławek chce zwrócić uwagę na fakt, że – podobnie jak niektóre wartości i doświadczenia – jest od lat niezmienny. W miastach regionu Kujaw oraz północnej Polski pojawiły się właśnie reklamy graficzne prezentujące trzy charakterystyczne postacie reprezentujące kolejne dekady. Co wspólnego mają ze sobą oldschoolowe lata 70’, szalone lata 80’ i współczesność? Łączy je jeden stały element – słoiczek ketchupu Włocławek, którego receptura jest oryginalna od lat.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Włocławkowe billboardy, reklamy w komunikacji miejskiej oraz na autobusach zobaczyć można we Włocławku, Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Kampanii outdoorowej w czerwcu towarzyszyły będą również działania w Internecie – komunikacja z konsumentami za pomocą strony oraz mediów społecznościowych i współpraca z blogerami.
Za działania reklamowe odpowiada agencja interaktywna Mint Media oraz dom mediowy Mindshare.
Słuchaj podcastu NowyMarketing