Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy Art Director w agencji OPCOM

Jakub Przybysz, dotychczasowy Senior Graphic Designer w agencji OPCOM, awansował na stanowisko Art Directora działu ŠKODA.
O autorze
0 min czytania 2017-06-12

W nowej roli odpowiedzialny będzie za nadzór nad spójnością komunikacji wizualnej marki ŠKODA, nadzorowanie prac teamu graficznego oraz tworzenie materiałów graficznych dla bieżących kampanii i akcji promocyjnych marki.

Nad projektami ŠKODY pracuje od 3. lat, zrealizował m.in. kampanię wersji wyposażeniowej JOY, kampanię brandową w 2016, Rok Nowości, czy kampanię modelową nowego SUVA w ofercie marki- KODIAQ. Realizał również projekty dla Nutricia, Hasco Lek, Otodom, DecoMoreno, czy Lorenz.

Jakub Przybysz z branżą interaktywno-reklamową związany jest od 11 lat, wcześniej pracował dla Apeiro, agencji Insignia, prowadził również projekty freelancowe. Z agencją OPCOM związany jest od 2008 roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj