W nowej roli odpowiedzialny będzie za nadzór nad spójnością komunikacji wizualnej marki ŠKODA, nadzorowanie prac teamu graficznego oraz tworzenie materiałów graficznych dla bieżących kampanii i akcji promocyjnych marki.
Nad projektami ŠKODY pracuje od 3. lat, zrealizował m.in. kampanię wersji wyposażeniowej JOY, kampanię brandową w 2016, Rok Nowości, czy kampanię modelową nowego SUVA w ofercie marki- KODIAQ. Realizał również projekty dla Nutricia, Hasco Lek, Otodom, DecoMoreno, czy Lorenz.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jakub Przybysz z branżą interaktywno-reklamową związany jest od 11 lat, wcześniej pracował dla Apeiro, agencji Insignia, prowadził również projekty freelancowe. Z agencją OPCOM związany jest od 2008 roku.