Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQUE ONE organizuje loterię audioteksową dla marki BLACK

UNIQUE ONE przygotowała loterię audioteksową dla marki BLACK (FoodCare Sp. z o.o.). Agencja UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w wyniku wygranego przetargu.
O autorze
1 min czytania 2017-06-12

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 9 czerwca i potrwa do 8 sierpnia 2017 rok. Biorą w niej udział napoje energetyczne z linii Black Energy Drink oraz Black Vitamin i Black Power.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo jeden produkt promocyjny i zachować paragon potwierdzający zakup, a następnie dokonać zgłoszenia za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie www.loteriablack.com albo za pomocą wiadomości tekstowej SMS, wysłanej pod numer 70966 (koszt 0,62 zł z VAT), w treści wiadomości wpisując numer wydruku z paragonu fiskalnego.

W loterii wygrać można nagrody pieniężne: w każdej godzinie (w przedziale czasowym: 11.00 – 22.00) do wygrania jest 100$ (dolarów) i jest to tzw. nagroda dzienna I stopnia.

W tym zakresie loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu dowiaduje się czy wygrał. Pozostałe zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody dziennej II stopnia o wartości 100$ (dolarów), uczestnik nie od razu dowiaduje się o wygranej. Losowania przeprowadzane są w każdego dnia ze zgłoszeń otrzymanych w godzinach od 22:01 do 10:59 . Dodatkowo, na zakończenie loterii, wszystkie prawidłowe zgłoszenia biorą również udział w losowaniu nagrody, którą jest sportowy samochód marki Mercedes SLC 180 cabrio. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za obsługę akcji i jej organizację oraz stworzenie strony www. Loterię wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję, prasę, radio, Internet i materiały POS.

Słuchaj podcastu NowyMarketing