Świadkami ilu życiowych wydarzeń są nasze meble?

Świadkami ilu życiowych wydarzeń są nasze meble?

Ciepły, ale dość przekorny spot IKEA pokazuje, że życie nie składa się tylko z pięknych, pełnych namiętności chwil.

W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?

W nowym spocie wyreżyserowanym przez Maćka Kowalczuka IKEA odpowiada na wszystkie pytania i przypomina, że meble powinny podlegać 25 letniej gwarancji! Zobaczcie dlaczego:

PS

IKEA często zwraca naszą uwagę na emocje i uczucia. W jednej z reklam pokazuje, że umiejętność słuchania jest doskonałym sposobem na zjednanie sobie ludzi. Poprzez posiadanie tej umiejętności ułatwiamy sobie nawiązywanie relacji z innymi ludźmi, pogłębiamy miłości i przyjaźnie. Słuchanie drugiego człowieka jest pewną formą pomocy. To objaw naszego ciągłego bycia obok, zainteresowania.

PS2

IKEA jesienią rozpoczęłą kampanię #jesiennezmiany. Zrealizowane w jej ramach spoty odbiegały scenariuszem od klasycznych reklam. Zamiast promocji dostajemy krótkie filmy przedstawiające sceny z życia różnych rodzin.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij