W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?
W nowym spocie wyreżyserowanym przez Maćka Kowalczuka IKEA odpowiada na wszystkie pytania i przypomina, że meble powinny podlegać 25 letniej gwarancji! Zobaczcie dlaczego:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
IKEA często zwraca naszą uwagę na emocje i uczucia. W jednej z reklam pokazuje, że umiejętność słuchania jest doskonałym sposobem na zjednanie sobie ludzi. Poprzez posiadanie tej umiejętności ułatwiamy sobie nawiązywanie relacji z innymi ludźmi, pogłębiamy miłości i przyjaźnie. Słuchanie drugiego człowieka jest pewną formą pomocy. To objaw naszego ciągłego bycia obok, zainteresowania.
IKEA jesienią rozpoczęłą kampanię #jesiennezmiany. Zrealizowane w jej ramach spoty odbiegały scenariuszem od klasycznych reklam. Zamiast promocji dostajemy krótkie filmy przedstawiające sceny z życia różnych rodzin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing