Magdalena Brejnak-Kowalska: z hyperCREW do Walk

Magdalena Brejnak-Kowalska: z hyperCREW do Walk

Magdalena Brejnak-Kowalska dołączyła do grona kluczowych dyrektorów Walk, obejmując stanowisko New Business Director. Będzie odpowiedzialna głównie za koordynację procesów przetargowych i działań cross-unitowych. Wcześniej przez 5 lat pełniła obowiązki New Business & Client Service Directora...

...w hyperCREW.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Żeby osiągać sukcesy we współczesnym marketingowym świecie, musimy się nieustannie zmieniać. Odejście od właścicielskiego modelu zarządzania i przekazanie Magdzie większości moich obowiązków new businessowych jest kolejnym krokiem na naszej drodze. Dzięki tej zmianie Walk zyskał biznesowo i personalnie. Magda bowiem ma wieloletnie, szerokie doświadczenie i doskonale zna branżę marketingową, jest nastawiona na działanie oraz gra zespołowo. W Walk są to bardzo ważne aspekty – powiedział Szymon Walkiewicz, Partner & Business Developement Director Walk.

Magdalena Brejnak-Kowalska z branżą marketingową jest związana od ponad 17 lat. Ostatnio jako New Business & Client Service Director w hyperCREW odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy z aktualnymi klientami agencji oraz doradztwo strategiczne. Nadzorowała również pracę działu obsługi klienta, realizującego działania m.in. dla: BSH, Deutsche Banku, Grupy Żywiec, GlaxoSmithKline czy XL Energy Drink. Wcześniej w Change Connections na stanowisku Managing Director zajmowała się rozwojem biznesowym agencji oraz zarządzaniem unitem prowadzącym działania z obszarów digital i BTL dla BMW, Link4, Netii czy Play. Funkcję Managing Directora pełniła też w Great Open House, gdzie do jej najważniejszych zadań należały rozbudowa warszawskiego oddziału firmy oraz stworzenie struktury do obsługi nowo pozyskanego wówczas klienta – P4. Ponadto doświadczenie zawodowe, pracując na stanowiskach kierowniczych, zdobywała m.in. w MRM/Momentum, Wunderman oraz McCann Erickson, współpracując z lokalnymi i międzynarodowymi klientami, takimi jak: Abbott Laboratories Poland, Altadis, BSH, Coca-Cola, Diageo Polska, ExxonMobil, Louis Vuitton Moët Hennessy, Mondelez Polska, Nestlé, Orbis, Plus, Polcard, Polpharma, Urząd Miasta Łodzi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij