Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Ajgor zagląda do lodówki w wyjątkowej produkcji dla Coca-Coli!

Dlaczego w dzisiejszym świecie trudno jest być limonką? Zobaczcie najnowszy, animowany film na kanale Ajgora Ignacego – wzruszający, zabawny, zupełnie nowy format na kanale Twórcy! Materiał został zrealizowany we współpracy z Coca-Colą.
O autorze
1 min czytania 2017-06-14

Na kanale Ajgora opublikowany został film zatytułowany „Co się dzieje w lodówce, gdy nie patrzysz?”. Twórca, znany ze swojego poczucia humoru i krytycznego spojrzenia na świat, którym daje wyraz w takich seriach, jak „Mały Szary Człowiek”, tym razem postanowił pójść o krok dalej. Materiał, który powstał we współpracy z marką Coca-Cola w ramach kampanii Coke Lime, opowiada historię niezrozumianej i nieakceptowanej limonki (w tę rolę wcielił się sam Ajgor). W realizację kilkunastominutowego materiału zaangażowali się inni polscy youtuberzy, profesjonalni aktorzy oraz muzycy.

W projekt zaangażowanych było kilkanaście osób. W kwestii dubbingu pomogli nam chłopaki z Nieprzygotowanych, Karolina ze Szparagów, Bilon z Hemp Gru, Ero z JWP oraz Adaś Zdrójkowski. Na polskim YouTube jest to pierwszy taki projekt zrealizowany we współpracy z marką. Nakręcenie materiału i postprodukcja trwała 3 tygodnie – mówi Igor Leśniewski, twórca kanału Ajgor Ignacy.