Na kanale Ajgora opublikowany został film zatytułowany „Co się dzieje w lodówce, gdy nie patrzysz?”. Twórca, znany ze swojego poczucia humoru i krytycznego spojrzenia na świat, którym daje wyraz w takich seriach, jak „Mały Szary Człowiek”, tym razem postanowił pójść o krok dalej. Materiał, który powstał we współpracy z marką Coca-Cola w ramach kampanii Coke Lime, opowiada historię niezrozumianej i nieakceptowanej limonki (w tę rolę wcielił się sam Ajgor). W realizację kilkunastominutowego materiału zaangażowali się inni polscy youtuberzy, profesjonalni aktorzy oraz muzycy.
W projekt zaangażowanych było kilkanaście osób. W kwestii dubbingu pomogli nam chłopaki z Nieprzygotowanych, Karolina ze Szparagów, Bilon z Hemp Gru, Ero z JWP oraz Adaś Zdrójkowski. Na polskim YouTube jest to pierwszy taki projekt zrealizowany we współpracy z marką. Nakręcenie materiału i postprodukcja trwała 3 tygodnie – mówi Igor Leśniewski, twórca kanału Ajgor Ignacy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024