My dopowiadamy, że skrzydłowy Golden State Warriors przez wiele miesięcy zmagał się z potężną falą hejtu. Nike i sportowiec zamykają usta wszystkim krytykującym, jak?
Nike zaraz po zakończeniu mecz opublikowało reklamę, w której widzimy, jak dotychczasowa kariera Kevina Durant była krytykowana przez głosy z zewnątrz. Tym, którzy nie wierzyli w sportowca Nike odpowiada, że jedyne o czym można teraz debatować to fakt, że Durant jest świetnym sportowcem!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację spotu odpowiada Wieden + Kennedy Portland.
PS
Kobiety, które interesują się sportem również często spotykają się z falą krytyki. Dlatego UEFA postawiło sobie bardzo jasny cel: sprawić, by piłka nożna stała się sportem numer jeden dla kobiet w całej Europie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z tej okazji wypuściło spot zachęcający kobiety do wspólnej gry!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Dlaczego drużyna, ubranych na czarno, rosłych mężczyzn, którzy grają w rugby, dosłownie zwala z nóg przechodniów i zatrzymuje samochody bezpośrednio na ulicy?