Prawdziwie wysmakowana premiera tego sezonu!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Prawdziwie wysmakowana premiera tego sezonu!

Bahlsen wzbogaca portfolio marki HIT o dwa nowe smaki sezonowe. Po raz pierwszy w historii edycja limitowana wspierana będzie kampanią outdoorową.

Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki są odpowiedzią na każdą z nich.

Kampania reklamowa oparta jest na konwencji filmowej. Oba HIT’y prezentowane są jako główni bohaterowie dwóch kinowych premier. HIT NIEBIAŃSKI z kremem o smaku białej czekolady i malin, to główny bohater „Kuszenia niebiańsko pysznym smakiem”. Występujący natomiast w „Ataku piekielnie dobrego smaku” HIT PIEKIELNY, to postać łącząca smak ciemnej czekolady i wiśni.

W stylistyce kinowej utrzymane są także reklamy citylight na przystankach i stacjach metra, a także billboardy w największych miastach Polski. Głównych bohaterów premiery tego sezonu zobaczyć będzie można również na dużym ekranie. Już w czerwcu spoty reklamowe z ich udziałem oraz digital postery zobaczyć będzie można we wszystkich kinach sieci Cinema City. Całość akcji wspierana będzie działaniami w mediach społecznościowych.

Design niebiańsko – piekielnych opakowań opracowała agencja Cztery Czwarte Brand Design. Za key visual nawiązujący do motywów filmowych odpowiada agencja LemonSky.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij