Lech Piasecki ambasadorem marki win Cono Sur – Oficjalnego Wina Tour de France

Wybitny polski kolarz, mistrz świata, zwycięzca Wyścigu Pokoju – Lech Piasecki został ambasadorem marki Cono Sur – Oficjalnego Wina Tour de France, jednego z największych producentów win ekologicznych na świecie.
O autorze
1 min czytania 2017-06-19

Jest to pierwsza współpraca marki z kolarskim ambasadorem. Współpraca polegać będzie na realizacji działań promocyjnych marki przed oraz w trakcie Wielkiej Pętli.

Ambasadora Lecha Piaseckiego będzie można zobaczyć w serii materiałów video ukazujących ciekawostki dotyczące wyścigu Tour de France oraz komentarzy odnoszących się do zmagań Polaków na trasie wyścigu, a także bieżącej sytuacji na poszczególnych etapach. Materiały ukażą się na facebookowym profilu marki Cono Sur oraz na kanale You Tube – TiM Wina. 

Lech Piasecki to były Mistrz Świata amatorów i torowy Mistrz Świata zawodowców. W 1985 roku zwyciężył w Wyścigu Pokoju oraz pięciu etapach Giro d’Italia. W 1987 roku był liderem 1 i 2 etapu Tour de France. Obecnie prowadzi amatorski klub rowerowy „Lech Piasecki TEAM” oraz współpracuje przy organizacji Tour de Pologne. 

Tour de France to nie tylko sportowe emocje, ale także wspaniałe otoczenie i niepowtarzalny klimat. A jak Francja to również i wino. Dlatego wspólnie z marką Cono Sur postaramy się zaprezentować ciekawostki związane z wyścigiem Tour de France w towarzystwie znakomitych win – przyznał Lech Piasecki – nowy ambasador marki Cono Sur.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wspólnie z Panem Lechem Piaseckim, legendą polskiego kolarstwa, postaramy się przybliżyć kulisy Tour de France, aby kibice mogli razem z nami poczuć atmosferę i emocje towarzyszące tej wyjątkowej imprezie – mówi Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A. – dystrybutora marki Cono Sur w Polsce.

Winiarnia Cono Sur powstała w 1993 roku. Celem, jaki przyświecał marce było stworzenie wyrazistych i niepowtarzalnych win z jednoczesną troską o środowisko. Dlatego działania Cono Sur pozostają zawsze w zgodzie z naturą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się