Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

PR bez krawatów po raz pierwszy w Krakowie

26 czerwca w kawiarni Pauza In Garden odbędzie się spotkanie dla specjalistów od komunikacji PR bez krawatów o influence marketingu. To pierwsze spotkanie z cyklu PR bez krawatów, które odbędzie się poza Warszawą.
O autorze
1 min czytania 2017-06-20

Wśród prelegentów znaleźli się Konrad Kruczkowski, twórca Halo Ziemia; Kamil Bolek, Head of Communication indaHash oraz Magdalena Urbaniak, Global Communications Manager w Brand24. Wstęp na spotkanie jest wolny.

Krakowskie spotkanie poświęcone będzie influencerom, którzy zawładnęli solidnym kawałkiem marketingowego tortu – od parówek, przez alkohole po luksusowe samochody. Prelegenci PR bez krawatów przygotowali solidną porcję wskazówek, jak efektywnie prowadzić komunikację z internetowymi twórcami.

Od dłuższego czasu ludzie pytają nas, kiedy zrobimy spotkanie w innym mieście. Myśleliśmy o Wrocławiu, Katowicach, ale ostatecznie zdecydowaliśmy się na Kraków. To stąd pochodzi wielu znanych, polskich influencerów, o których chcieliśmy zrobić event – podkreśla Marcin Kuchno, współorganizator PR bez krawatów.

Podczas ostatniego spotkania PR bez krawatów o influence marketingu nawiązała się ciekawa dyskusja między Karolem Paciorkiem i Krzysztofem Gonciarzem, którzy zastanawiali się, jak marki mogą wykorzystać youtuberów we własnych kanałach social media. Jestem pewny, że w Krakowie będzie równie ciekawie – dodał Robert Tarnowski, współorganizator PR bez krawatów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prelegenci PR bez krawatów w Krakowie o influence marketingu.

Konrad Kruczkowski – bloger, twórca Halo Ziemia. Wcześniej pracował jako dyrektor artystyczny kilku agencji reklamowych. Studiował teologię. Jako autor współpracuje z portalami Onet i Aleteia.org. Gościł na łamach magazynu „Coaching”, miesięcznika „W Drodze” i „Tygodnika Powszechnego”

Kamil Bolek – Head of Communication indaHash. Obserwuje szaloną dynamikę zmian w konsumpcji mediów i stale rosnące znaczenie wideo oraz digital influencerów – zarówno w świecie online, jak i offline. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie influencer i wideo marketingu oraz wykorzystania nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Magdalena Urbaniak – Global Communications Manager w Brand24. Prowadzi podcast BrandTalks. Organizatorka spotkań z cyklu Czwartkowe Spotkania Social Media we Wrocławiu. Autorka bloga tractormania.pl. Quora Top Writer 2017.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spotkanie odbędzie się 26 czerwca o 18.30 w krakowskiej kawiarni Pauza In Garden, przy ul. Rajskiej 12 w Krakowie. Wstęp na wydarzenie jest otwarty. Więcej informacji dostępne pod adresem.

Kim jesteśmy?

PR bez krawatów to cykl nieformalnych spotkań dla ludzi zajmujących się komunikacją – public relations, marketingiem, brandingiem oraz reklamą. Każde z nich poświęcone jest konkretnemu tematowi, np. narzędziom PR, komunikacji online, CSR czy PR w technologiach.

PR bez krawatów to także blog, na którym Robert Tarnowski i Marcin Kuchno piszą o komunikacji i rzeczach.

Więcej informacji.