W dwuminutowym filmie gangsterzy dają rady, dzięki którym bezpiecznie możemy korzystać z serwisów ogłoszeniowych w Internecie. „Nie ma szmalu – nie ma towaru” zobaczcie pierwszy odcinek miniserialu OLX.
Kolejne odcinki „Szefa Internetów” będą publikowane w kolejnych dniach na profilach OLX w Social mediach. Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja 23heroes.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jak podoba się Wam pomysł na kampanię?
Zobaczcie inne ciekawe spoty OLX:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Niedawno widzieliśmy kampanię reklamową Aleo, internetowej platformy handlowej dla firm, w której udział wziął Szef wszystkich szefów.
Mogliśmy wreszcie dowiedzieć się, dlaczego Magdzie Gessler nie smakował gulasz, dlaczego według Wojciecha Cejrowskiego kury powinny być w każdym domu.