To efekt oczu i uszu szeroko otwartych.
Potęga bycia tu i teraz
Marki, strategie, komunikacja, reklama, insighty, design thinking. Wszystko, co nas otacza, coś mówi. Czasem dosłownie, a czasami w formie nieokreślonych zjawisk, sytuacji i doświadczeń. Wszystko niesie ze sobą jakiś sens.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wystarczy tylko patrzeć. Głębiej. Dalej. Szerzej. Bo wszystko może być impulsem dla marki, zaczynem jej kreowania oraz energią do zarządzania nią. Wystarczy tylko być uważnym.
Te inspiracje i myśli, brand impulsy, mogą pracować na Twój sukces. Możesz je czerpać ze sztuki, kultury, filozofii, historii, literatury, przyrody, podróży, spotkań czy też osobistych doświadczeń.
Brand impulse® pokaże Ci, jak odkrywać to, co jest głęboko ukryte. Jak z przypadkowości i chaosu wydobyć sens oraz wykorzystać to dla marki? Jak odnaleźć talent marki, to, co w niej najprawdziwsze i najlepsze dla świata?
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jednak, aby to zrobić, musisz samodzielnie myśleć, mieć własne zdanie i uważnie obserwować. Często podążać tam, gdzie nikt inny się nie zapuszcza i zatrzymywać, gdy wszyscy biegną. Wtedy przyjdzie natchnienie, bo taka jest siła obserwacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rekomendacje:
Brand Impulse®” to jedyna w swoim rodzaju, unikalna pozycja książkowa napisana przez stratega i filozofa, dotykająca kondycji współczesnego marketingu. To lektura, która skłania do głębokich przemyśleń, dlatego warto ją dawkować i nad każdym rozdziałem zatrzymać się na chwilę, w ciszy. Wtedy, jak twierdzi sam Autor, dociera do nas prawda. – Magdalena Daniłoś, CEO OFFON Agency
Publikacja jest wyzwaniem rzuconym wszystkim, którzy uważają, że nic już nie jest w stanie ich zaskoczyć, albo uważają, że we współczesnym świecie niewiele nowego można wymyślić. Dzięki takim publikacjom nauka i praktyka może się rozwijać i czynić kolejne kroki. Jestem przekonany, że ma ona potencjał twórczego fermentu i wywołania inspirującej dyskusji. – Robert Kozielski, Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego
Grzegorz Kosson
Strateg i pisarz. Twórca opatentowanej, autorskiej metody „Brand Impulse®“, która w szybki sposób dociera do tożsamości, istoty i DNA marki. Wypracował własny, oryginalny styl, który wykorzystuje do wspierania przedsiębiorców, firm, miast i krajów, w budowaniu marek i idei, łączących masową przyjazność z głębokimi wartościami emocjonalnymi, społecznymi i kulturowymi.
Patronat medialny: Marketer+, Marketing w praktyce, NowyMarketing, Marketing przy kawie.
Książka w sprzedaży na stronie oraz w najlepszych księgarniach w całej Polsce.