Mierzenie efektywności w szeroko pojętej komunikacji zawsze wywoływało dyskusje. Korzystanie z wielorakich wskaźników, nierzadko wyliczanych w sposób indywidualnie przyjęty w danej agencji, dodatkowo wzbudza kontrowersje. W związku z zapowiedzią CIPRu o zaprzestaniu z korzystania z AVE, w ubiegłym miesiącu o opinie na temat tego wskaźnika i jego realnej wartośći poprosiliśmy ekspertów. Teraz zapraszamy Was do przeczytania wyjątkowego ebooka stworzonego przez Prowly, z którego dowiecie się, jakie najnowsze techniki, modele, metody, publikacje i narzędzia pomogą Wam w mierzeniu efektywności działań Public Relations. Zapoznacie się także z zasadami dobrego pomiaru działań PR, a także poznacie listę niezbędnych lektur, które pomogą Wam lepiej zgłębić zagadnienia związane z mierzeniem efektywności w komunikacji.
NowyMarketing wraz ze Związkiem Firm Public Relations został Partnerem Merytorycznym publikacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ebook do pobrania za darmo dostępny jest na tej stronie.