Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zapomnij o AVE. Zacznij mierzyć PR na poważnie – obowiązkowy dla każdego PRowca ebook już dostępny!

Zapomnij o AVE. Zacznij mierzyć PR na poważnie – obowiązkowy dla każdego PRowca ebook już dostępny!
Jeśli masz problem ze zrozumieniem tego, co i jak mierzyć w Public Relations. Chcesz poznać modele, metody, publikacje i narzędzia, które Ci w tym pomogą - koniecznie zapoznaj się z nowym ebookiem od Prowly.
O autorze
1 min czytania 2017-06-26

Mierzenie efektywności w szeroko pojętej komunikacji zawsze wywoływało dyskusje. Korzystanie z wielorakich wskaźników, nierzadko wyliczanych w sposób indywidualnie przyjęty w danej agencji, dodatkowo wzbudza kontrowersje. W związku z zapowiedzią CIPRu o zaprzestaniu z korzystania z AVE, w ubiegłym miesiącu o opinie na temat tego wskaźnika i jego realnej wartośći poprosiliśmy ekspertów. Teraz zapraszamy Was do przeczytania wyjątkowego ebooka stworzonego przez Prowly, z którego dowiecie się, jakie najnowsze techniki, modele, metody, publikacje i narzędzia pomogą Wam w mierzeniu efektywności działań Public Relations. Zapoznacie się także z zasadami dobrego pomiaru działań PR, a także poznacie listę niezbędnych lektur, które pomogą Wam lepiej zgłębić zagadnienia związane z mierzeniem efektywności w komunikacji.

NowyMarketing wraz ze Związkiem Firm Public Relations został Partnerem Merytorycznym publikacji.

Ebook do pobrania za darmo dostępny jest na tej stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj