Dlaczego branża e-commerce potrzebuje materiałów wideo?

Czy używasz materiałów wideo na stronie Twojego sklepu? Jeśli jeszcze nie, zabierz się za to jak najprędzej! Treści wideo to must have dla każdej marki w 2017 roku! Dlaczego branża e-commerce tak bardzo ich potrzebuje? ANSWEAR.com zna odpowiedź na to pytanie.
O autorze
1 min czytania 2017-06-27

Wideo przyciąga ruch i generuje sprzedaż

Treści wideo to silny magnes, który przyciąga klientów do stron e-commerce’owych. Badania wskazują, że konsumenci po obejrzeniu wideo są o 46% bardziej chętni, by dowiedzieć się więcej na temat oglądanego produktu, co powoduje więcej odwiedzin na stronach e’commerce’owych. Jednak to nie koniec efektu wywoływanego przez materiały wideo. Według badań Goodvivo, kiedy takie materiały są zamieszczone na stronie sklepu, zachęcają odwiedzających do większego zaangażowania w treści strony – przeglądają o 127% więcej stron i spędzają na stronie ponad 3 razy więcej czasu. Marki, które używają materiałów wideo notują wzrosty sprzedaży o wysokości od 6 do 30% i dwucyfrowe wzrosty konwersji.

Millenialsi aktywnie korzystają z materiałów wideo podczas zakupów online

Tak jak w większości branż, skupienie na kliencie jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o wzroście sklepu e-commerce. Kiedy jeden z najważniejszych segmentów klientów – millenialsi – polega na materiałach wideo by odkrywać, poznawać i oceniać produkty, marki muszą za nimi nadążać. Według badań Animoto 1 na 3 konsumentów, którzy są millenialsami, kupuje chętniej po obejrzeniu wideo. Co więcej, 69% procent powróci do sklepu, by znów coś kupić. Ci klienci nie tylko wiedzą, gdzie znaleźć wideo dotyczące produktów, ale też wymagają, by wideo było elementem ich doświadczenia zakupowego.

Mobilny e-commerce potrzebuje materiałów wideo, by podnieść konwersję

Przewiduje się, że w 2017 roku 60% wizyt na stronach e-commerce’owych zostanie zrealizowanych za pomocą smartfona. Średnia konwersja na smartfonach jest znacznie niższa niż przy transakcjach dokonywanych na komputerze. Marketerzy muszą mieć lepszy sposób na zainteresowanie klientów. Ponad 50% konsumentów, którzy oglądają wideo na swoich smartfonach, traktuje je jako zachętę do zakupu. Takie osoby chętniej polecają i mają lepsze zdanie na temat sklepów, które przedstawiają swoje produkty na wideo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj