Aktywacja „Powiedz coś miłego!” cieszyła się dużym zainteresowaniem odwiedzających.
Na dwa weekendowe dni na terenie Żoliborza i Mokotowa stanęła zaprojektowana na potrzeby kampanii drewniana pergola. Na stanowisku Landliebe na odwiedzających czekały: przestronna strefa wypoczynku z wygodnymi fotelami i leżakami, GIF budka, świeże owoce, a przede wszystkim wybór kilkudziesięciu miłych sentencji, którymi można było obdarować bliską osobę. Nie zabrakło też atrakcji dla najmłodszych, degustacji jogurtów Landliebe oraz wielu ciepłych emocji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Aktywacja „Powiedź coś miłego!” jest częścią kampanii „Prawdzie historie smakują lepiej.” – wspierającej wprowadzenie marki Landliebe na polski rynek. Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że autentyczność i naturalność to wartości ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Landliebe przypomina o znaczeniu mówienie sobie miłych słów i jego wpływie na kształtowanie relacji z innymi ludźmi. Akcja ma też sprowokować jej odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wyłącznym dystrybutorem produktów Landliebe w Polsce jest QUEST FOOD.
Słuchaj podcastu NowyMarketing