Powiedz coś miłego! Nowa kampania marki Landliebe

W miniony weekend (24 i 25 czerwca) na terenie Targów Śniadaniowych, debiutująca na polskim rynku marka Landliebe, przekonywała warszawiaków jak ważne jest mówienie miłych słów swoim bliskim.
O autorze
1 min czytania 2017-06-28

Aktywacja „Powiedz coś miłego!” cieszyła się dużym zainteresowaniem odwiedzających.

Na dwa weekendowe dni na terenie Żoliborza i Mokotowa stanęła zaprojektowana na potrzeby kampanii drewniana pergola. Na stanowisku Landliebe na odwiedzających czekały: przestronna strefa wypoczynku z wygodnymi fotelami i leżakami, GIF budka, świeże owoce, a przede wszystkim wybór kilkudziesięciu miłych sentencji, którymi można było obdarować bliską osobę. Nie zabrakło też atrakcji dla najmłodszych, degustacji jogurtów Landliebe oraz wielu ciepłych emocji.

Aktywacja „Powiedź coś miłego!” jest częścią kampanii „Prawdzie historie smakują lepiej.” – wspierającej wprowadzenie marki Landliebe na polski rynek. Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na to, że autentyczność i naturalność to wartości ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Landliebe przypomina o znaczeniu mówienie sobie miłych słów i jego wpływie na kształtowanie relacji z innymi ludźmi. Akcja ma też sprowokować jej odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Wyłącznym dystrybutorem produktów Landliebe w Polsce jest QUEST FOOD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się