Hayley to córka byłego żołnierza, który podczas wojskowej służby został ranny i nie może dalej pracować. Dziewczyna marzy o ukończeniu szkoły pielęgniarskiej, ponieważ czuje, że niesienie pomocy jest jej przeznaczeniem.
Budweiser wraz z Adamem Driverem zaskakuje rodzinę weterana i niesie potrzebną pomoc finansową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot to część kampanii marki, która pomaga rodzinom weteranów wojskowych. Od 2011 roku z pomocy Budweisera skorzystało 2.200 stypendystów. Na ten cel marka przeznaczyła w sumie 12 milionów dolarów.
PS
Podczas tegorocznego Super Bowl koreański producent samochodów Hyundai przygotował reklamę z Amerykańskimi żołnierzami stacjonujący w bazie wojskowej w Żaganiu. Okazało się, że stacjonujący daleko od rodziny żołnierze dzięki ekranom i kamerom 360º mogli na żywo oglądać mecz „razem” ze swoimi bliskimi obecnymi na stadionie w Teksasie. Wywołało to rzecz jasna radość i wzruszenie w żołnierzach, a następnie w widzach.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing