Niemal równocześnie pojawiły się dodatkowe sukcesy: milion obserwujących na Instagramie oraz 5-lecie kanału YouTube.
Red Lipstick Monster chce podzielić się swoją radością z innymi, dlatego wraz z najnowszym filmem na kanale przygotowała akcję charytatywną związaną z Domem Dziecka w Elblągu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ewa sama powiedziała o wydarzeniu w ten sposób: „jest to dla mnie jeden z najważniejszych momentów w życiu, bo dostałam wyraźny sygnał, że to, co od tylu lat robię, jest doceniane. Nie ma większej satysfakcji, niż świadomość, że moje filmy, moje porady i moje zdanie są komuś przydatne czy zwyczajnie wnoszą odrobinę uśmiechu w jego / jej życie. Swoją wdzięczność za wsparcie ze strony fanów wyraziłam już w typowy dla mnie sposób, nagrywając wideo, ale chcę zrobić więcej. Właśnie dlatego postanowiłam zorganizować akcję charytatywną i przekazać datek na rzecz Domu Dziecka w moim rodzinnym Elblągu. Zachęcam też wszystkich do działania – dziękujmy innym, bądźmy wdzięczni za ich pomoc, ale i sami pomagajmy!”