TIDAL to globalna platforma rozrywkowa stworzona dla fanów przez artystów z całego świata. Użytkownicy TIDAL cieszą się dostępem do unikalnej zawartości, która bezpośrednio łączy artystów z fanami na wiele sposobów. Serwis oferuje bezstratną jakość dźwięku – jak na płycie CD, wideo o wysokiej rozdzielczości, możliwość odkrywania nowych artystów poprzez TIDAL Rising i unikalne przeżycia dzięki TIDAL X. TIDAL jest dostępny w 52 krajach z katalogiem ponad 48,5 milionów utworów oraz 175 000 materiałów wideo w wysokiej jakości.
– Jesteśmy dumni, że możemy realizować działania dla tak wyjątkowego klienta. TIDAL od konkurencji wyróżnia to, że jest platformą muzyczną stworzoną przez muzyków dla fanów. Coraz więcej artystów decyduje się też na premiery swoich najnowszych albumów, teledysków, czy innych ekskluzywnych materiałów właśnie w tym serwisie. TIDAL pozwala być ludziom bliżej twórców – mówi Joanna Niemiec, Wiceprezes i Główny Strateg LoveBrands Relations.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z ramienia agencji projekt koordynuje senior communications consultant Paweł Sołowiej wraz z junior communications consultant Markiem Klemczakiem i communications assistant Magdaleną Radecką.
LoveBrands Relations pracowała już przy projektach związanych z TIDAL, m. in. prowadziła działania komunikacyjne oferty „Muzyka przeszła do Play”. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024