Jan Domański karierę w mediach rozpoczął w 2006 roku w sieci reklamowej IDMnet. Następnie zdobywał doświadczenie rozwijając ofertę reklamową serwisów społecznościowych Epuls.pl oraz Grono.net. Kolejnym etapem było stanowisko szefa sprzedaży w Royal Ad oraz senior account managera w Agora Performance, gdzie obsługiwał klientów z sektora finansowego i motoryzacyjnego.
Szymon Smolski posiada ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży. Zawodowe szlify zdobywał pracując dla takich firm jak Call2Action oraz OPUS. Jako kierownik zespołu obsługi kluczowych klientów w Benefit Systems SA zarządzał pracą kilkunastoosobowego zespołu sprzedaży. Ostatnio, w CANAL+ pełnił funkcję kierownika rozwoju sprzedaży.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– W najbliższych miesiącach planujemy dalszy wzrost zatrudnienia, szczególnie w działach realizacji kampanii oraz analityki danych o zachowaniach użytkowników smartfonów. To właśnie usługi badawcze, bazujące na gromadzonych przez nas danych o 15 mln polskich konsumentów, cieszą się ostatnio najszybciej rosnącym zainteresowaniem naszych klientów – mówi Dominik Karbowski, wiceprezes Selectivv.
W pierwszych półroczu 2017 przychody Selectivv były o ponad 100 proc. większe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Więcej informacji na stronie: selectivv.com
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing