Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Certyfikat Polskiej Gościnności” Pana Tadeusza

Agencja reklamowa Brand Kolektyw, na zlecenie marki Pan Tadeusz, realizuje projekt „Certyfikat Polskiej Gościnności”. Jego celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy konsumentów na temat Polskiej Wódki oraz promocja marki.
O autorze
1 min czytania 2017-06-30

Polska Wódka to chronione oznaczenie geograficzne, nadawane przez Stowarzyszenie Polska Wódka markom wódek, które powstały wyłącznie z produktów uprawianych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i których wszystkie etapy produkcji odbywają się w Polsce.

Głównym elementem projektu jest konkurs, w którym uczestnicy mają za zadanie rozwiązać krótki quiz wiedzy o polskiej wódce, sprawdzić poziom swojej gościnności i odpowiedzieć na otwarte pytanie konkursowe. Do wygrania jest 1 z 40 personalizowanych zestawów Pana Tadeusza. Konkurs dostępny jest na stronie: konkurs.pantadeuszwodka.pl oraz wspierany dodatkową komunikacją w social mediach i kanałach sprzedaży.

Brand Kolektyw odpowiada za wszystkie etapy realizacji projektu, obsługę social mediów oraz kampanię wsparcia.

Agencja istnieje na rynku od lutego 2016 roku i od tego czasu systematycznie pozyskuje nowych Klientów oraz rozbudowuje zespół. Specjalizuje się w działaniach w kanale digital i social media. Wśród Klientów i marek w portfolio agencji znajdują się m.in.: Randstad Polska, Nic Nac’s, Lorenz Bahlsen, ASICS, Wyborowa czy Ballantine’s.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj