Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Shake Hands powiększa zespół, do agencji dołącza Piotr Ciechomski

Do zespołu agencji Shake Hands (grupa Brand Support) dołącza Piotr Ciechomski, obejmując stanowisko Automotive Community Manager. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie komunikacji i kontentu na profile social mediowe marek Grupy FCA (Fiat Chrysler Automobiles).
O autorze
1 min czytania 2017-07-03

Piotr Ciechomski w latach 2015-2016 pracował jako Account Manager w agencji Content Networks, od 2012 r. prowadzi także własne studio fotograficzno-graficzne Piotron, specjalizujące się w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej. W latach 2007-2016 był wykładowcą w Warszawskiej Szkole Reklamy,

W agencji Shake Hands będzie odpowiadał za przygotowywanie kontentu i komunikacji na potrzeby marek z portfolio Grupy FCA, m.in. Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Abarth.

Piotr Ciechomski jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie. Jest pasjonatem motoryzacji i fotografii, pisze i fotografuje dla kilku redakcji. Prywatnie kilometry przemierza swoim Fiatem 500 z 1968 roku. 

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA, Danone, Rimmel, Astor, Brita, Tikkurila i Wella.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj