DDB&tribal z nową kampanią dla McDonald’s Polska – „Tego jeszcze nie było!”

DDB&tribal z nową kampanią dla McDonald’s Polska – „Tego jeszcze nie było!”

Maestro Burger to przełom w ofercie McDonald’s Polska. Od 5 lipca we wszystkich restauracjach będą dostępne jego dwa warianty: Maestro Grilled Cheese i Maestro Fresh DeLuxe. Charakteryzuje je naprawdę solidna porcja soczystej wołowiny i bogactwo składników. Wszystko podane jest jak nigdy dotąd...

...na tacce z frytkami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Promocja Maestro Burger będzie trwać do 22 sierpnia.

Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja DDB&tribal. Sebastian Pańczyk wyreżyserował spot, a jego produkcją zajęło się Dobro. Za materiały POP odpowiedzialny był Gutenberg Networks. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij