Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja OPCOM dla EVIO Polska

Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i właśnie zakończyła prace technologiczne przy budowie kompleksowego narzędzia do prezentacji oferty oraz komunikacji dla firmy EVIO Polska oraz współpracujących z nią operatorów kablowych i ISP.
O autorze
1 min czytania 2017-07-05

EVIO Polska to właściciel i dystrybutor marki Telewizja Światłowodowa kierowanej do operatorów telekomunikacyjnych oraz abonentów końcowych. Od ponad sześciu lat EVIO Polska jest partnerem technologicznym operatorów kablowych oraz ISP, którym dostarcza innowacyjne rozwiązania niezbędne do świadczenia usług TV cyfrowej. EVIO zapewnia operatorom bezinwestycyjne uruchomienie pełnej usługi TV cyfrowej bez angażowania środków w technologię i sprzęt, zapewniając Partnerom swobodę w budowaniu własnej oferty.

Proces wdrażania projektu przebiegał trzyetapowo. Pierwszy, obejmował wdrożenie strony www umożliwiającej realizację zamówień Klienta online. Całość oparta została o zaprojektowanie i uruchomienie oficjalnej strony www, a także autorski Panel do zarządzania treścią na www oraz ofertą klienta.

Kolejny, udostępnił Operatorom strony-wizytówki z możliwością dodania indywidualnych ofert z poziomu panelu strony www.

W ostatnim, trzecim, etapie wdrożyliśmy Portal Operatora, jako miejsce wymiany plików pomiędzy Operatorami a TVŚ, a także komunikacji EVIO z partnerami biznesowymi (powiadomienia, wiadomości, alerty).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Praca nad projektem trwała od drugiego kwartału 2016 roku, całość koordynował Piotr Śmietana.

Słuchaj podcastu NowyMarketing