EVIO Polska to właściciel i dystrybutor marki Telewizja Światłowodowa kierowanej do operatorów telekomunikacyjnych oraz abonentów końcowych. Od ponad sześciu lat EVIO Polska jest partnerem technologicznym operatorów kablowych oraz ISP, którym dostarcza innowacyjne rozwiązania niezbędne do świadczenia usług TV cyfrowej. EVIO zapewnia operatorom bezinwestycyjne uruchomienie pełnej usługi TV cyfrowej bez angażowania środków w technologię i sprzęt, zapewniając Partnerom swobodę w budowaniu własnej oferty.
Proces wdrażania projektu przebiegał trzyetapowo. Pierwszy, obejmował wdrożenie strony www umożliwiającej realizację zamówień Klienta online. Całość oparta została o zaprojektowanie i uruchomienie oficjalnej strony www, a także autorski Panel do zarządzania treścią na www oraz ofertą klienta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kolejny, udostępnił Operatorom strony-wizytówki z możliwością dodania indywidualnych ofert z poziomu panelu strony www.
W ostatnim, trzecim, etapie wdrożyliśmy Portal Operatora, jako miejsce wymiany plików pomiędzy Operatorami a TVŚ, a także komunikacji EVIO z partnerami biznesowymi (powiadomienia, wiadomości, alerty).
Praca nad projektem trwała od drugiego kwartału 2016 roku, całość koordynował Piotr Śmietana.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing