#wStyluParadyż – I edycja konkursu rozstrzygnięta

Setki zgłoszeń napłynęło do pierwszej edycji konkursu, zorganizowanego w ramach kampanii marketingowej #wStyluParadyż. Nagroda w wysokości 10 000 zł, projekt łazienki oraz płytki marki Paradyż trafiły do Katarzyny Jędrzejczak z Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2017-07-06

Laureatka odwiedziła salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Jagodą Kutkowską z bloga Lovingit oraz Agnieszką Biernat, architektem Ceramiki Paradyż opracowała wymarzony projekt swojej łazienki oraz odebrała nagrodę – czek na remont o wartości 10 000 zł.

– Wyłonienie zwycięzcy było nie lada wyzwaniem. Spośród setek zgłoszeń wybraliśmy dziesięć najlepszych, nad którymi przez długi czas obradowaliśmy. Na wygraną zasłużyło zdjęcie Kasi Jędrzejczak, która na co dzień jest urzędnikiem państwowym i zapaloną Instagramowiczką, a przede wszystkim wzorową żoną i mamą. To właśnie swojego syna Kajtka sfotografowała w przepięknym kadrze i tym zdjęciem skradła nasze serca – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. Zwycięskie zdjęcie oznaczone hashtagiem #wStyluPardyż można zobaczyć na profilu laureatki.

Ambasadorka zakończonej edycji, Jagoda z Lovingit, gromadzi na swoim kanale tysiące fanów poszukujących ciekawych aranżacji wnętrz oraz pomysłów na samodzielne kreowanie przestrzeni osobistej. W czasie trwania akcji dzieliła się z nimi poradami dotyczącymi urządzania łazienek praktycznych, zgodnych z trendami oraz zakładanym budżetem. Blogerka weszła również w skład jury konkursowego – To była jedna z najlepszych kampanii w jakiej brałam udział. Idealnie dopasowana do profilu mojego bloga i moich czytelników. Świetne nagrody, ekipa i atmosfera na planie. Współpraca z marką wśród ulubionych blogerek i Doroty Szelągowskiej to sama przyjemność. Możliwość bezpośredniego wręczenia nagrody laureatce mojej edycji konkursu – bezcenna! Dziękuję firmie za ciepłe przyjęcie i mam nadzieję, że to początek naszej współpracy. Bycie ambasadorką marki, która ma swoją tradycję, jakość i ponadczasowy design to niezapomniana przygoda! – mówi Jagoda Kutkowska.

Trwająca od czerwca br. kampania #wStyluParadyż ma na celu inspirować klientów i pokazać szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż. Wspólnie z ambasadorkami: Dorotą Szelągowską, Jagodą Kutkowską z lovingit.pl, Anną Skurą z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwiną Bakalarz z Bakusiowo.pl, marka stara się przekonać odbiorców, że łazienkę tak jak każde inne pomieszczenie należy i można zaprojektować w spersonalizowany sposób.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada krakowska agencja interaktywna INSIGNIA. W najbliższych tygodniach ogłoszone zostaną wyniki kolejnych dwóch edycji. #wStyluParadyż potrwa do 31 sierpnia 2017. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na wrzesień br. Przebieg kolejnych etapów można śledzić za pośrednictwem strony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing