H2O Creative wygrywa przetarg na wprowadzenie nowych marek alkoholowych

Agencja wygrała całościową obsługę strategiczno-reklamową nowego gracza na polskim rynku branży spirytusowej – BZK Alco SA.
O autorze
1 min czytania 2017-07-06

Współpraca ma charakter holistyczny i obejmuje takie obszary, jak budowa długofalowej strategii rozwoju produktów z portfolio spółki, pozycjonowanie i wprowadzenie marek, zaplanowanie wielokanałowej komunikacji marketingowej (w tym shopper marketing).

To kolejny raz, kiedy agencja odpowiedzialna jest za działania brand buildingowe dla nowych marek na rynku alkoholowym. Ostatnim sukcesem na tym polu była marka Saska (Stock Polska), która w 2016 roku, zaledwie po kilku miesiącach obecności na sklepowych półkach, została uhonorowana nagrodą Przeboje FMCG 2016.

Branża spirytusowa to trudny oraz silnie konkurencyjny rynek, gdzie prym wiodą te produkty, które przez lata budowały swoją pozycję i zaufanie konsumentów. Dlatego każdorazowa decyzja o wprowadzeniu nowej marki alkoholowej jest odważnym krokiem. Cieszy nas to, że to właśnie nam BZK Alco SA zaufało w tej kwestii. Za agencją stoi wieloletnie doświadczenie i unikatowa znajomość branży. Jesteśmy pewni, że wspólnie uda nam się zbudować stabilną pozycję rynkową nowych marek – podkreśla Marcin Maj, Partner/Business Development Director w H2O Creative.

BZK Alco S.A. to nowy gracz, ale posiadający silne zaplecze merytoryczne oraz produkcyjne. Spółka należy do grupy spółek BZK, w skład której wchodzą takie podmioty jak: Bakoma sp. z o.o., Polskie Młyny S.A., Komagra sp. z o.o., Bioagra S.A. oraz Bioagra-Oil S.A. To daje gwarancję dostępu do najlepszych surowców w kraju oraz wysoką jakość produktu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trudno znaleźć w polskiej branży agencję o tak szerokich kompetencjach, zarówno związanych ze specyficznym rynek alkoholowym, jak i posiadającą realne doświadczenie doradcze we wprowadzaniu marek. H2O Creative przedstawiło spójną, efektowną, ale też i efektywną strategię brand buildingową, która daje silne podstawy by zakładać, że wprowadzone przez naszą spółkę marki trafią w gust wymagających konsumentów mocnych trunków – uzasadnia wybór Wojciech Bortkiewicz, Dyrektor Marketingu z BZK Alco SA.

Wprowadzenie nowych marek na polski rynek planowane jest na sierpień bieżącego roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się