Kamil Wawer jest odpowiedzialny za opiekę nad bieżącymi klientami firmy oraz nawiązywanie kontaktów i sprzedaż narzędzia nowym użytkownikom platformy. Dodatkowo, będzie współtworzył strategię ekspansji spółki na rynki zagraniczne. Do jego zadań należy również budowanie działu Client Service, który usprawni komunikację pomiędzy Senuto a jego partnerami.
Kamil Wawer od samego początku kariery zawodowej związany był z K2 Media. Współpracę z agencją zaczynał od funkcji New Business Executive. W ostatnim czasie pracował na stanowisku Head of Business Development i odpowiadał za markę S3, która wspierała MŚP w marketingu online. Koordynował działania dla m.in. home.pl. Wcześniej pracował w Target BPO Polska oraz Euro-net.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Prywatnie pasjonat Mazur, rowerów oraz nowych technologii. W wolnym czasie lubi testować nowe gry na PS4 oraz słuchać audiobooków.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024