Denley podbija Europę z Bluerank

Dzięki skutecznym działaniom z zakresu SEO/SEM na rynku polskim, Denley planuje ekspansję zagraniczną. Pod marką Bolf już pozyskuje klientów w innych europejskich krajach. Za działania promocyjne dla marki zagranicą, podobnie jak na rynku polskim, odpowiada agencja Bluerank.
O autorze
1 min czytania 2017-07-07

Głównym obszarem działalności Denley (Bolf) jest sprzedaż ubrań męskich, jednak marka stopniowo poszerza swój asortyment o kolekcje damskie. Celem działań e-commerce prowadzonych przez Bluerank jest promocja produktów oferowanych przez markę oraz zwiększenie ich sprzedaży online.

Agencja realizuje działania z zakresu SEO, w ramach których optymalizuje strony kategorii produktów i rozwija serwis o nowe treści, ułatwiając użytkownikom znalezienie produktów marki w Sieci. Ponadto promuje ubrania marki Denley w płatnych wynikach wyszukiwania Google z wykorzystaniem narzędzia DoubleClick, co pozwala efektywnie wydawać budżet mediowy i zmniejszać koszt pozyskania klienta. W wyniku realizowanych działań liczba konwersji w e-sklepie marki Denley wzrosła o 52%. Ponadprzeciętne wyniki kampanii na rynku polskim zaowocowały kontynuacją współpracy z Bluerank na rynkach europejskich.

Wspólnie z Denley (Bolf) działamy już w Czechach, Niemczech, na Słowacji i Ukrainie, planujemy także kampanie na kolejnych rynkach europejskich. – JAROSŁAW AUGUSTYNIAK, KEY ACCOUNT MANAGER W BLUERANK

Bardzo cenimy współpracę z Bluerank w zakresie planowania i realizacji kampanii w wyszukiwarkach. Specjaliści z Bluerank wykazują się dużą wiedzą i doświadczeniem w branży marketingu online oraz podsuwają korzystne z punktu widzenia Klienta rozwiązania, które w efekcie przekładają się na ponadprzeciętne wyniki i wzrost sprzedaży. – MAGDALENA PUSZKARSKA, DYREKTOR MARKETINGU W DENLEY

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj