Reklama dnia: Old Spice wie, jak nie dać się sztuczkom marketingowym. Od dziś produkty sprzedają matki!

Reklama dnia: Old Spice wie, jak nie dać się sztuczkom marketingowym. Od dziś produkty sprzedają matki!

Prędzej czy później każde dziecko dorasta. Jest to jednocześnie trudne dla nastolatka, jak i dla jego rodziców, szczególnie rodzicielek. Old Spice viralowo szokował nas już niejednym, m.in. matkami wiszącymi na zderzaku samochodu*.

Marka Procter & Gamble powraca z nową dynamiką w reklamach, parodiując modę na chwyty marketingowe.

"Beach Budz" pokazuje, jak dwie matki, przyjaciółki przechadzają się po plaży, by natknąć się na szturm zagrań marketingowych. Czy ośmiornica płynąca motorówką i ciągnąca za sobą niedźwiedzia, który reklamuje markę to nie przesada? Zobaczcie sami!

Poniżej wszystkie spoty najnowszej kampanii Old Spice:

PS

*tutaj możecie zobaczyć matkę jadącą w koszu na pranie ;)

PS 2

Nie tylko matki śpiewały dla marki. Kilka miesięcy temu Old Spice wyemitował "Dad Song", który w humorystycznym kontekście ukazuje odmienne reakcje mam i ojców w chwili wejścia ich syna w męski świat, któremu towarzyszy pierwsze użycie dezodorantu tej marki. W spocie „Dad song" chór obojga rodziców wyśpiewuje pełną humoru, autorską piosenkę promującą Old Spice, która od ponad 75 lat towarzyszy młodym mężczyznom w okresie ich wejścia w dorosłość.

PS 3

W tym roku Old Spice przywróciło w spocie na SuperBowl legendarnego mężczyznę, w którego rolę wcielił się Axel Kiener. Reklama miała być pocieszeniem, jeśli mężczyźni poczują się rozczarowani innymi reklamami wyświetlanymi podczas Super Bowl.

PS 4

Old Spice, marka powszechnie znana i lubiana, jednak dla naszych dziadków czy ojców była czymś innym... Jak zmienił się wizerunek i przekaz Old Spice'a na przestrzeni lat w USA? Przeczytajcie → tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij