Trzy nowe funkcje, które zwiększą produktywność i skuteczność komunikacji cross-channelowej

eCommerce

partnerem merytorycznym działu jest EDRONE ECRM FOR ECOMMERCE

Trzy nowe funkcje, które zwiększą produktywność i skuteczność komunikacji cross-channelowej

Optivo angażuje się w ciągłe rozwijanie optivo® broadmail, narzędzia do prowadzenia komunikacji wielokanałowej, będącego częścią platformy Episerver Digital Experience Cloud™.

Jego najnowsza wersja zawiera trzy nowe funkcje, których zadaniem jest wspieranie klientów w osiąganiu jeszcze większej produktywności i skuteczności w prowadzonych przez nich działaniach. Jedną z nich jest Countdown Timer, zawarty w newsletterze dynamiczny zegar, odliczający czas pozostały do zakończenia oferty specjalnej. Działa on w czasie rzeczywistym, w zależności od tego, kiedy odbiorca otworzy wiadomość e-mail. Kolejna funkcja, Recipient History, pozwala na wyświetlanie historii każdego, indywidualnego odbiorcy. Natomiast poprzez Activity Overview firmy mogą w prosty i efektywny sposób uzyskać informacje na temat wszystkich realizowanych przez siebie kampanii cross-channelowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Countdown Timer – animowany zegar odliczający czas

Countdown Timer, funkcja dostępna w optivo® broadmail, daje marketerom możliwość zwiększenia atrakcyjności i skuteczności newslettera poprzez animowany zegar, pokazujący liczbę dni, godzin, minut i sekund do zakończenia oferty specjalnej. Opcja ta działa w czasie rzeczywistym – zegar rozpoczyna odliczanie czasu w momencie otwarcia przed odbiorcę newslettera lub jego odświeżenia. Od strony wizualnej, Countdown Timer można połączyć z różnymi elementami graficznymi i obrazami w tle.

Recipient History – większa wiedza na temat kontaktu z klientem

W narzędziu optivo® broadmail została wprowadzona nowa funkcja, Recipient History, pozwalająca na wyświetlanie historii kontaktu z poszczególnym odbiorcą. Opcja ta jest dostępna oczywiście na podstawie wyrażonej przez użytkownika zgody marketingowej. Recipient History jest szczególnie przydatne dla średnich i dużych firm, które potrzebują bieżących i natychmiastowych informacji dotyczących każdego, indywidualnego odbiorcy. Na tej podstawie można szybko sprawdzić, jakie newslettery otrzymał dany użytkownik, z którym kontaktuje się obecnie np. call center. Dzięki temu marketerzy mogą odpowiednio zareagować i wykorzystać przydatne informacje w dalszej komunikacji z klientem.

Activity Overview – przegląd wszystkich działań marketingowych

Activity Overview to rozwiązanie, które pozwala na jeszcze lepsze i łatwiejsze zarządzanie kampaniami cross-channelowymi. Daje bowiem możliwość podglądu wszystkich działań przeprowadzonych w danych okresie, w odniesieniu do wszystkich odbiorców komunikacji wielokanałowej, realizowanej przez optivo® broadmail. Dane te zawierają informacje o kampaniach zrealizowanych w przeszłości, prowadzonych obecnie oraz tych zaplanowanych na przyszłość. Funkcja ta jest szczególnie wartościowa dla agencji, jak również przedsiębiorstw posiadających wiele oddziałów czy realizujących kampanie dla swoich usługodawców.

Nieustannie rozwijamy optivo® broadmail, dając naszym klientom możliwość korzystania z wydajnego narzędzia, które wspiera ich w prowadzeniu codziennej komunikacji wielokanałowej. Poza dodaniem nowych funkcji, kluczowym obszarem naszych działań jest zwiększanie produktywności i efektywności naszego narzędzia. Dzięki temu marketerzy będą mieć więcej czasu, aby skupić się na tym, co jest dla nich najważniejsze. Nasze najnowsze funkcje zmierzają dokładnie w tym kierunku – komentuje najnowsze funkcje Thomas Hoppe, Team Leader Product Management w Optivo.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij