Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej – czas start!

Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej – czas start!

SARE rozpoczęło czternastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach...

...poznawać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty e-mail.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pomóż w zebraniu opinii na temat użytkowania poczty elektronicznej – wypełnij ankietę i walcz o nagrody!

Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel? Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

  • Jakie znaczenie ma e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile?
  • Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?

Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat:

- skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych,

- rozwoju komunikacji elektronicznej,

- wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.

Raport, który publikujemy po Badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, jak choćby Natalia Hatalska - analityczka trendów i autorka bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.

Pytania skierowane są do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Druga część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami. Od nich dowiemy się jakie trendy panują obecnie w branży.

Badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 9 października 2017 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

Włącz się!

Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w tegorocznej edycji Badania. odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.

Fakt, nie będzie ich mało, ale to dlatego, że chcemy dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień – w pracy i poza nią. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę: www.sare.pl/ankieta

Jest nagroda!

Przygotowaliśmy nagrody dla osób, które wypełnią całą ankietę i odpowiedzą na pytanie dotyczące optymalizacji Badania – są to vouchery do sieci sklepów Empik.

Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem:
iab.polska, Izby Gospodarki Elektronicznej, magazynu Marketer+, Magazynu Online Marketing Polska, magazynu Brief, Instytutu Monitorowania Mediów, Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości “Twój Startup”, INIS, mrTarget, Fundacji FORCE, portalu NowyMarketing.pl, magazynu Nowoczesna Firma, magazynu Koncept oraz portalu Istotnie.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij