Nowozelandzkie linie lotnicze, zainspirowane Alicją w Krainie Czarów, zapraszają na opowieść o bezpieczeństwie i pięknie

Nowozelandzkie linie lotnicze, zainspirowane Alicją w Krainie Czarów, zapraszają na opowieść o bezpieczeństwie i pięknie
Nowozelandzkie linie lotnicze zainspirowane przygodą Alicji w Krainie Czarów podjęły współpracę z amerykańskimi aktorami oraz pracownikami samej linii, aby pokazać piękno turystki Nowej Zelandii, a także przypomnieć o bezpieczeństwie podczas podróży.
O autorze
0 min czytania 2017-07-12

Do współpracy linie lotnicze zaprosiły aktorów: Katie Holmes i Cuba Gooding Jr., którzy w bajkowy sposób przedstawiają piękno kraju. Filmy z bezpieczeństwem linii lotniczych wygenerowały łącznie ponad 108 milionów wyświetleń w online, a spot pokazany został w międzynarodowych mediach takich jak: CNN, BBC czy Daily Mail.

Dyrektor generalny globalnej marki i marketingu, Jodi Williams, powiedział, że film zwróci wiele oczu na Nową Zelandię, pokazując najlepsze zakątki kraju.

„Dzięki gwiazdom światowego formatu, nasz najnowszy film o bezpieczeństwie przypomina podróżującemu o pięknie Nowej Zelandii, niesamowitej kulturze, przyjaznym ludziom i niesamowitej florze i faunie, a jednocześnie dzieli się kluczowymi wiadomościami o bezpieczeństwie linii lotniczych” – dodaje Williams.

Film to jedna z największych kampanii linii lotniczych w Nowej Zelandii, która osiągnęła światowy sukces wirusowy. Zobaczcie inne filmy promocyjne linii:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj




Słuchaj podcastu NowyMarketing