1. W marketingu najważniejsze jest…
Bycie gotowym na ciągłe zmiany.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Było ich sporo, ale w ostatnim czasie był to projekt przebudowy raportów Trends.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Mam nadzieję, że cały czas przede mną!
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Każdy, który przynosi satysfakcję ludziom przy nim pracującym.
5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…
Nie zazdroszczę. Kibicuję fajnym ludziom, cieszę się z ich sukcesów i robię swoje.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
VR, który bardzo mocno może przeobrazić naszą pracę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Może nie do końca przereklamowane co po prostu złe – to działania bez oparcia w danych.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest…
Szczerość w komunikacji.
9. Swoje inspiracje czerpię…
Ze spotkań i rozmów z ludźmi.
10. Moja kampania marzeń…
Wprowadziłaby realną zmianę.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Zmusza mnie do nauki czegoś nowego każdego dnia.