Małgorzata Walendziewska (Sotrender): W marketingu najważniejsze jest bycie gotowym na ciągłe zmiany

Małgorzata Walendziewska (Sotrender): W marketingu najważniejsze jest bycie gotowym na ciągłe zmiany

Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Małgorzata Walendziewska - CMO Sotrendera.

1. W marketingu najważniejsze jest…

Bycie gotowym na ciągłe zmiany.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

Było ich sporo, ale w ostatnim czasie był to projekt przebudowy raportów Trends.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Mam nadzieję, że cały czas przede mną!

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Każdy, który przynosi satysfakcję ludziom przy nim pracującym.

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Nie zazdroszczę. Kibicuję fajnym ludziom, cieszę się z ich sukcesów i robię swoje.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to...

VR, który bardzo mocno może przeobrazić naszą pracę.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Może nie do końca przereklamowane co po prostu złe - to działania bez oparcia w danych.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze jest...

Szczerość w komunikacji.

9. Swoje inspiracje czerpię...

Ze spotkań i rozmów z ludźmi.

10. Moja kampania marzeń...

Wprowadziłaby realną zmianę.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Zmusza mnie do nauki czegoś nowego każdego dnia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij