„Bonduelle stara się to zmienić. Lipcowa kampania internetowa marki promuje spożywanie kukurydzy ze świeżą sałatą i warzywami, dzięki czemu tworzą się nowe okazje użytkowania, co działa pozytywnie na rozwój całej kategorii.” – wskazuje Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu Bonduelle Polska.
Bonduelle przypomina o unikalnych cechach produktu jak naturalna słodkość (bez dodatku cukru) oraz idealna chrupkość, które świetne nadają się do chrupiącej sałaty. To także wysoka zawartość błonnika, minerałów i witamin, które pozytywnie wpłyną na nasze samopoczucie, zdrowie i figurę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ciekawe, inspirujące przepisy na sałatki z wykorzystaniem pysznej, chrupiącej kukurydzy można znaleźć m.in. na stronie internetowej Bonduelle, a także na profilu firmy na portalach Facebook oraz Instagram.