Reklama dnia: Zanim uratujesz człowieka, pamiętaj o idealnym selfie. Nowy kanon obsesji XXI wieku

Reklama dnia: Zanim uratujesz człowieka, pamiętaj o idealnym selfie. Nowy kanon obsesji XXI wieku

Mówi się, że świat oszalał. Rozwój technologii zmienił nas nie do poznania. Śpimy ze smartfonami, dzień rozpoczynamy od przejrzenia mediów społecznościowych, a obiad zamawiamy przez aplikacje z dostawą pod sam dom.

FilmSuez – niezależna wytwórnia filmowa z Argentyny pokazuje, jak ludzie ignorują zdrowy rozsądek by osiągać idiotycznych celów.

Bezglutenowe pierożki, brak WiFi na obiedzie u babci, czy zbyt mało retweetów - to powoduje, że stworzyliśmy nowy kanon obsesji w XXI w. W jednym ze spotów potwornie głodni rozbitkowie znajdują puszkę tuńczyka, by zaraz znów wrzucić ją do oceanu, gdyż zawiera zbyt dużo… rtęci?

W drugim spocie z kolei widzimy ratowników medycznych, którzy, aby uratować człowieka, muszą najpierw zrobić dobre selfie ;)

Kampania zdobyła brązowego Lwa na festiwalu Cannes.

PS

Jakiś czas temu Apple zaprezentowało nam wizję APPokalipsy.

Teraz, dzięki aplikacjom mamy więcej możliwości, jednak co by się stało, gdyby nagle wszystko przestało działać?

PS2

Apokalipse w zupełnie inny sposób zaprezentował producent Tequili. Nie znasz dnia ani godziny mówią, ale apokalipsa przyjdzie prędzej czy później. Zanim jednak to nastąpi... Jose Cuervo przypomina, by nie zmarnować żadnego dnia!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij