Zadaniem zespołu Opus B Brand Design było zaprojektowanie opakowań dla całego range’u Żatecky Svetly Lezak, obejmującego: butelkę, puszkę i czteropak.
Inspiracją dla projektantów był czeski Żateck, owiany legendą szlachetnej odmiany chmielu. Piwo oparte na najlepszej odmianie tej rośliny zasługiwało na opakowanie, które podkreśliłoby jego rodowód.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pracując nad projektem, designerzy przeanalizowali piwne kody czeskości obecne na etykietach i na ich podstawie zbudowali tożsamość nowej marki, wiernej „czeskiemu duchowi”.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024