Chłodniki WINIARY wsparte kampanią reklamową

Chłodniki WINIARY wsparte kampanią reklamową

Wystartowała kampania promująca Chłodniki marki WINIARY.

Spoty wspierające produkty obejmują główne stacje telewizyjne o zasięgu ogólnopolskim wraz ze stacjami tematycznymi należącymi do tych grup, jak TVP, TVN i Polsat, a także kina – Cinema City i Multikino (kina standardowe i plenerowe).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dwa 15-sekundowe spoty dotyczą dwóch odsłon chłodników marki WINIARY: buraczkowego i nowego smaku jagodowego. Prezentują także pomysł na ich oryginalny sposób podania oraz możliwości łączenia ich z ulubionym dodatkami.

Wsparciem efektu wizerunkowego produktów jest kampania digitalowa prowadzona na Facebooku, gdzie pojawią się spoty video oraz reklama display.

Telewizyjną kampanię reklamową przygotowała agencja Publicis, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya. Natomiast zakupem i doborem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Celem najnowszej kampanii jest zbudowanie świadomości produktów z linii chłodników WINIARY w tym tegorocznych nowości – smaku jagodowego i wiśniowego, a także pokazanie konsumentom sposobów ich podania w letnie dni.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij