Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Ryll Juniorem Kreatywnym w El Padre

Po pozytywnym przejściu okresu próbnego do agencji El Padre dołączyła Anna Ryll, obejmując stanowisko Junior Kreatywny.
O autorze
0 min czytania 2017-07-17

Ania zajmuje się tworzeniem koncepcji kreatywnych eventów, działań ambientowych i BTL.

Swoją przygodę z eventami rozpoczęła, pracując jako promotorka i animatorka dla różnych marek. Przez ostatnie trzy lata współpracowała m.in. z firmą Philip Morris Polska, uczestnicząc w różnych działaniach promocyjnych. Te doświadczenia pozwoliły jej podglądać od zaplecza branżę spotkań. O tym, że chce współtworzyć eventy przekonała się bardzo szybko, dlatego właśnie wybrała kierunek studiów Turystyka i Rekreacja na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. W marcu br. wzięła udział w konkursie MP Power Awards i zdobyła swoją pracą tytuł „Młodego Kreatywnego 2017”, a dzięki zwycięstwu znalazła się w zespole El Padre.

Prywatnie lubi podróżować oraz uprawiać sporty. Snowboard, żeglarstwo czy jazda konna to dla niej synonim idealnie spędzonego czasu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj