Ania zajmuje się tworzeniem koncepcji kreatywnych eventów, działań ambientowych i BTL.
Swoją przygodę z eventami rozpoczęła, pracując jako promotorka i animatorka dla różnych marek. Przez ostatnie trzy lata współpracowała m.in. z firmą Philip Morris Polska, uczestnicząc w różnych działaniach promocyjnych. Te doświadczenia pozwoliły jej podglądać od zaplecza branżę spotkań. O tym, że chce współtworzyć eventy przekonała się bardzo szybko, dlatego właśnie wybrała kierunek studiów Turystyka i Rekreacja na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego. W marcu br. wzięła udział w konkursie MP Power Awards i zdobyła swoją pracą tytuł „Młodego Kreatywnego 2017”, a dzięki zwycięstwu znalazła się w zespole El Padre.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Prywatnie lubi podróżować oraz uprawiać sporty. Snowboard, żeglarstwo czy jazda konna to dla niej synonim idealnie spędzonego czasu.