Komunikacja korporacyjna – nowe studia podyplomowe na UW

Komunikacja korporacyjna – nowe studia podyplomowe na UW

„Komunikacja korporacyjna” to nowe, roczne studia podyplomowe, które od października bieżącego roku ruszą na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

W programie m.in.: public relations, E-PR i social media, budowa i zarządzanie marką, reklama, sponsoring, CSR i komunikacja wewnętrzna. Zajęcia poprowadzi kadra naukowa UW oraz najlepsi praktycy z rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oferta tematyczna studiów obejmuje kluczowe obszary komunikacyjne, koncentrując się na najważniejszych i najnowszych trendach. Głównymi elementami programu będą zajęcia poświęcone public relations, budowie marki i zarządzaniu nią, sponsoringowi oraz CSR. Uzupełnią je m.in. warsztaty i konwersatoria z komunikacji wewnętrznej, reklamy czy public affairs. Będą również zajęcia praktyczne z media relations, zarządzania w PR i komunikacji kryzysowej, a także poświęcone badaniom efektywności oraz prezentacjom i wystąpieniom publicznym. Wyodrębniona została tematyka nowych mediów opartych o komunikację internetową, szczególnie w zakresie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych.

Zintegrowana i efektywna komunikacja nie tylko pozwala wyróżnić się na coraz bardziej zmiennym i wymagającym rynku, ale uniknąć też katastrof wizerunkowych lub zminimalizować straty w sytuacjach kryzysowych. To zaś wymaga kształcenia specjalistów, którzy rozumieją synergię różnych działań komunikacyjnych i ich odpowiedzialność nie tylko za słowo, ale również m.in. za reputację firmy. Mając na uwadze przyszłość zawodową absolwentów nauka odbywa się głównie w formie warsztatów pod okiem doświadczonych managerów z bogatym doświadczeniem w różnych dziedzinach komunikacyjnych – mówi pomysłodawca nowego kierunku, dr Jarosław Kończak z Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. – Rozwój i zmiany w komunikacji również w biznesie są faktem, a to wymaga nowych kadr i nowych umiejętności.

Absolwenci będą posiadać ugruntowaną wiedzę dotyczącą funkcji, celów, narzędzi i kanałów komunikacyjnych oraz grup interesariuszy. Zdobędą również wiedzę z zakresu budowy i komunikacji marki, znajomość sposobów definiowania grup docelowych, sposobów pozycjonowania marki, procesów wprowadzania marek na rynek, czynników wpływających na wartość i siłę marki oraz zagadnienia rebrandingu. Zasób uzyskanej wiedzy i umiejętności przygotowuje absolwentów do podjęcia pracy w strukturach komunikacji korporacyjnej, działach i departamentach zarządzania marką, sponsoringowych oraz komórkach PR i CSR w korporacjach, instytucjach i zarówno organizacjach biznesowych, jak i budżetowych, samorządowych oraz non-profit.

– Cieszymy się, że zostaliśmy zaproszeni do wykładania elementów komunikacji korporacyjnej na nowym kierunku. Obserwuję stale rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. komunikacji korporacyjnej – mówi Paweł Bylicki, prezes zarządu agencji Public Dialog, jeden z wykładowców nowego kierunku studiów. – Potrzebuje ich zarówno biznes, jak i agencje PR czy administracja publiczna. W modułach, jakie prowadzimy w ramach studiów, mocno stawiamy na formę warsztatową, ćwiczeń oraz prezentowania realnych case study. W mojej opinii skonstruowany program da słuchaczom maksimum użytecznej wiedzy i praktycznych umiejętności, które będą mogli wykorzystać w karierze zawodowej.

Studia zaczynają się w październiku 2017 i składają się z dwóch semestrów. W czasie każdego semestru odbywa się pięć dwudniowych zjazdów zlokalizowanych w salach wykładowych Uniwersytetu Warszawskiego. Więcej informacji i zapisy na studia na stronie

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij