Macademian Girl w nowej kampanii NIVEA

Macademian Girl w nowej kampanii NIVEA

NIVEA ruszyła z nową kampanią, wprowadzającą na rynek nowość – Ekspresową odżywkę regenerującą do włosów NIVEA Hairmilk.

Z tej okazji marka zaprasza konsumentki do wspólnej podróży „Pielęgnuje, Regeneruje i Inspiruje” której przewodnikiem i narratorem jest Tamara Gonzalez Perea, czyli Macademian Girl. ZA przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każda z wielbicielek marki NIVEA może teraz wypróbować nową linię Ekspresowych odżywek regenerujących. Wystarczy, że w czasie trwania promocji wykona na stronie marki 3 proste kroki i zgłosi się do testowania produktu.

Kampania wprowadzająca nowy produkt ma zasięg ogólnopolski, a jej kluczowym zasobem jest seria filmów z Macademian Girl, w których blogerka pokazuje, jak NIVEA Hairmilk inspiruje do zabawy włosami. Pin-up, Hippie, Glamour lub jedna z pozostałych 4 fryzur, niezależnie od wyboru wszystkim przyświeca ta sama idea – świetna stylizacja wymaga zregenerowanych, zdrowych włosów. A te zapewnia nowa odżywka od NIVEA. W każdym z 7 materiałów wideo blogerka wciela się w nową stylizację, pokazując tym samym, jak inspirujące są piękne włosy. Co jest klamrą spinającą wszystkie 7 realizacji? Nic innego, jak odżywka wraz z jej dopełnieniem w postaci innych produktów z mlecznej linii NIVEA Hairmilk. Jedną z głównych cech wszystkich powstałych do kampanii filmów jest przesunięcie akcentu z tutorialowej formy tworzenia stylizacji na zwrócenie uwagi na problem zniszczonych włosów, który teraz można w prosty sposób rozwiązać.

Połączenie produktu, specyfiki rynku i grupy odbiorców oraz kreatywnego i świeżego podejścia do mocno nasyconej kategorii produktów do pielęgnacji włosów, zaowocowała doskonałą współpracą na linii agencja – klient – influencer. Co bezpośrednio przekłada się, na jakość stworzonych materiałów i spodziewany rezultat działań.

Testowanie to pierwszy etap kampanii Pielęgnuje, Regeneruje i Inspiruje, za której kreację i działania w digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine. Realizacją filmów zajęło się studio The Polaks, a zakupem mediów dom mediowy OMD. Za kreacje kampanii w prasie odpowiada FCB, a wsparcie PR zapewnia agencja MSL Group.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij