Tomasz Kartasiński z branżą reklamową jest zawiązany od ponad 8 lat. W swojej pracy łączy doświadczenie w tworzeniu kreacji ATL, BTL i digital z pasją artystyczną. Jako ilustrator jest znany pod pseudonimem Tomasz Wagner. Przed dołączeniem do Walk Creative pracował m.in. w GPD Agency i San Markos. Tworzył koncepty kreatywne dla takich klientów jak: Raiffeisen Bank, HBO, Samsung, Sony czy Dolce&Gabbana.
Jędrzej Piotrowski przez ostatnie 2 lata jako Copywriter pracował w agencji Publicis, tworząc i realizując koncepty kreatywne m.in. dla BGŻ BNP Paribas, Renault, BGŻ Optima. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w John Pitcher, pracując dla Lecha, PGNiG, Nike czy Lirene.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Walk Creative Kartasiński i Piotrowski jako duet kreatywny dołączyli do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów grupy marketingowej Walk.