Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

Do Walk Creative dołączył duet kreatywny - Tomasz Kartasiński jako Art Director i Jędrzej Piotrowski na stanowisku Copywriter. Wcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou. Wspólnie tworzyli i realizowali koncepty kreatywne dla takich klientów jak: Durex, Beckers, Tikurilla czy Zelmer.
O autorze
0 min czytania 2017-07-18

Tomasz Kartasiński z branżą reklamową jest zawiązany od ponad 8 lat. W swojej pracy łączy doświadczenie w tworzeniu kreacji ATL, BTL i digital z pasją artystyczną. Jako ilustrator jest znany pod pseudonimem Tomasz Wagner. Przed dołączeniem do Walk Creative pracował m.in. w GPD Agency i San Markos. Tworzył koncepty kreatywne dla takich klientów jak: Raiffeisen Bank, HBO, Samsung, Sony czy Dolce&Gabbana.

Jędrzej Piotrowski przez ostatnie 2 lata jako Copywriter pracował w agencji Publicis, tworząc i realizując koncepty kreatywne m.in. dla BGŻ BNP Paribas, Renault, BGŻ Optima. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w John Pitcher, pracując dla Lecha, PGNiG, Nike czy Lirene.

W Walk Creative Kartasiński i Piotrowski jako duet kreatywny dołączyli do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów grupy marketingowej Walk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj