Reklama dnia: Czy młodsze rodzeństwo zawsze uprzykrza życie? To nieważne, bo Happy Meal łagodzi obyczaje!

Reklama dnia: Czy młodsze rodzeństwo zawsze uprzykrza życie? To nieważne, bo Happy Meal łagodzi obyczaje!

Często jest tak, że gdy w rodzinie pojawia się drugie dziecko, pierworodny czuje, że przestał być pępkiem świata. Obraża się, zamyka, bo cała uwaga skupiona jest na młodszym rodzeństwie.

W nowym spocie McDonald's słyszymy nastrojową muzykę, dużo miłości i trochę smutku. Koncept reklamy przywołuje na myśl kreację Ikea, w której to ojciec cierpliwie czeka, aż jego córka postanawia się zwierzyć. Tata występujący w reklamie fast-fooda bierze sprawy w swoje ręce i nieudaną próbę podarowania serca przekuwa w logo marki, które zmienia wszystko…

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czy Was też kiedyś rodzice byli w stanie przekonać do wszystkiego Happy Mealem? ;) Zobaczcie ten uroczy spot!

Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja TBWA \ Paris.

PS

Poniżej możecie zobaczyć reklamę Ikea, o której wspomnieliśmy wcześniej.

PS2

W innej reklamie McDonald’s podkreśla siłę współczesnej rodziny. Reklama pokazuje, że pomimo przeniesienia się do innego miasta, zmieniając pracę, dom i mając mniejszy ogród, zawsze jest miejsce, w którym można poczuć się jak w domu. Za kreację spotu odpowiada agencja DDB.

PS3

Przypominamy jeszcze zabawną reklamę marki, w której to na celownik wzięto hipsterów i ich barowe zwyczaje. Reklama była naprawdę dobra! Sprawdźcie!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij