Reklama dnia: Czy młodsze rodzeństwo zawsze uprzykrza życie? To nieważne, bo Happy Meal łagodzi obyczaje!

Reklama dnia: Czy młodsze rodzeństwo zawsze uprzykrza życie? To nieważne, bo Happy Meal łagodzi obyczaje!
Często jest tak, że gdy w rodzinie pojawia się drugie dziecko, pierworodny czuje, że przestał być pępkiem świata. Obraża się, zamyka, bo cała uwaga skupiona jest na młodszym rodzeństwie.
O autorze
1 min czytania 2017-07-20

W nowym spocie McDonald’s słyszymy nastrojową muzykę, dużo miłości i trochę smutku. Koncept reklamy przywołuje na myśl kreację Ikea, w której to ojciec cierpliwie czeka, aż jego córka postanawia się zwierzyć. Tata występujący w reklamie fast-fooda bierze sprawy w swoje ręce i nieudaną próbę podarowania serca przekuwa w logo marki, które zmienia wszystko…

Czy Was też kiedyś rodzice byli w stanie przekonać do wszystkiego Happy Mealem? 😉 Zobaczcie ten uroczy spot!

Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja TBWA Paris.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej możecie zobaczyć reklamę Ikea, o której wspomnieliśmy wcześniej.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W innej reklamie McDonald’s podkreśla siłę współczesnej rodziny. Reklama pokazuje, że pomimo przeniesienia się do innego miasta, zmieniając pracę, dom i mając mniejszy ogród, zawsze jest miejsce, w którym można poczuć się jak w domu. Za kreację spotu odpowiada agencja DDB.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Przypominamy jeszcze zabawną reklamę marki, w której to na celownik wzięto hipsterów i ich barowe zwyczaje. Reklama była naprawdę dobra! Sprawdźcie!