Będzie również odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z kluczowymi, globalnymi klientami w tym Bel, UBS, Brown-Forman i King, a także wspólnie z szefami Spark Foundry na lokalnych rynkach, zajmie się realizacją założeń strategicznych wynikających z nowego pozycjonowania agencji.
Antoniades pracuje w Publicis Groupe od ponad 20 lat. W tym czasie wielokrotnie kierował globalnymi projektami transformacyjnymi rozwijającymi biznes. W ostatnim czasie zaangażowany był w procesy nowo biznesowe, które zakończyły się nawiązaniem współpracy z takimi klientami jak Visa, FCA, czy Merck.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przez kilka lat zarządzał Starcom Mediavest Group (SMG) w regionie MENA (Bliski Wschód i Północna Afryka). Pod jego kierownictwem SMG stała się liderem na wszystkich rynkach w regionie MENA, zdobywając także tytuły agencji mediowej roku na takich festiwalach jak: Dubai Lynx i Cristal Festival. Antoniades będzie raportował do Chrisa Boothe’go, CEO Spark Foundry i współtworzył globalny management Spark Foundry.