Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

John Antoniades globalnym dyrektorem zarządzającym Spark Foundry

John Antoniades obejmuje stanowisko Globalnego Dyrektora Zarządzającego agencji mediowej Spark Foundry. W nowej roli będzie odpowiadał za wzrost biznesu agencji na międzynarodowych rynkach, poza USA.
O autorze
1 min czytania 2017-07-20

Będzie również odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z kluczowymi, globalnymi klientami w tym Bel, UBS, Brown-Forman i King, a także wspólnie z szefami Spark Foundry na lokalnych rynkach, zajmie się realizacją założeń strategicznych wynikających z nowego pozycjonowania agencji.

Antoniades pracuje w Publicis Groupe od ponad 20 lat. W tym czasie wielokrotnie kierował globalnymi projektami transformacyjnymi rozwijającymi biznes. W ostatnim czasie zaangażowany był w procesy nowo biznesowe, które zakończyły się nawiązaniem współpracy z takimi klientami jak Visa, FCA, czy Merck.

Przez kilka lat zarządzał Starcom Mediavest Group (SMG) w regionie MENA (Bliski Wschód i Północna Afryka). Pod jego kierownictwem SMG stała się liderem na wszystkich rynkach w regionie MENA, zdobywając także tytuły agencji mediowej roku na takich festiwalach jak: Dubai Lynx i Cristal Festival. Antoniades będzie raportował do Chrisa Boothe’go, CEO Spark Foundry i współtworzył globalny management Spark Foundry.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj