Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Galbani gotuje z prawdziwym Włochem w nowej kampanii

Galbani – należąca do Lactalis marka włoskich serów – ruszyła z nową komunikacją, którą przygotowały agencje LiquidThread, Zenith i Perfomics.
O autorze
1 min czytania 2017-07-20

Podobnie jak w poprzednim roku, w komunikacji Galbani królują włoskie przepisy. Letnia kampania marki jest prowadzona w kanałach online. Na jej potrzeby przygotowano filmy, które w prosty sposób pokazują jak łatwo i szybko przygotować smaczne, włoskie dania z użyciem najlepszych składników, w tym serów z asortymentu marki Galbani: mozzarella, mascarpone, ricotta i grana padano. O tym, jak je najlepiej przyrządzić opowiada rodowity Włoch, stąd też hasło: „Gotuj z prawdziwym Włochem”. Przepisy zostały wzbogacone o porady, które uczynią klasyczne dania niepowtarzalnymi.

10 filmów z przepisami od Galbani zostanie opublikowanych na Facebooku oraz kanale YouTube marki Galbani. Koncepcję kampanii i kreacje przygotował LiquidThread, za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith, a działania z zakresu marketingu efektywnościowego realizuje agencja Performics.

Za produkcję cyklu filmów był odpowiedzialny dom produkcyjny Foszer Sawicki, który po raz kolejny zaangażowany jest w projekt dla marki Galbani.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj