Honda zabiera nas w podróż przez proces twórczy reklamy

Honda zabiera nas w podróż przez proces twórczy reklamy

Czy każdy pomysł zostaje urzeczywistniony? Czy wizja każdego kreatywnego wychodzi na światło dzienne? Nowy spot Hondy pokazuje, że najważniejszy jest proces twórczy.

Dream Makers” to spot, który odwraca uwagę od rzeczywistości. Sprytna prezentacja czterech różnych modeli pojazdów. Każdy z nich pokazuję inną historię, specyficzną dla określonego gatunku filmu.

Reklama skupia uwagę widzów na każdym etapie tworzenia animacji, od storyboardingu, aż po gotową animację. W spocie zostały uchwycone: Honda Civic, Civic Type R i CR-V, a także motocykl Twin Twin Africa.

Filmik został stworzony we współpracy Hondy, Kanału 4 w Wielkiej Brytanii oraz agencji Wieden + Kennedy.

PS

Marka zabiera nas również w podróż miłosną. Czy można zakochać się od pierwszego wejrzenia w samochodzie? Honda przekonuje, że tak!

PS2

Honda w jednej ze swoich reklam podkreśliła jak ważne są oryginalne części w naszych samochodach. Co by się stało, gdyby jedna część z całego starannie dobranego łańcucha elementów nie była oryginalna?

PS3

Innym przykładem animowanej reklamy jest spot twórców Papermana, którego w 2012 pokochali wszyscy! Starszej pani zostaje zniszczone zabytkowe auto z lat młodości, kiedy to poznała swojego męża. Postanawia kupić nowy samochód. W trakcie postoju przez pomyłkę dosiada się do niej pasażer, który chciał zrealizować kurs w Lyft... Zresztą, zobaczcie sami!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij