Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

KFC próbuje swoich sił w świecie mody i akcesoriów domowych

KFC próbuje swoich sił w świecie mody i akcesoriów domowych
Gigant w świecie fast-foodowy bierze się za modowe eksperymenty. Bluzy, skarpetki, poduszki i naszywki z twarzą Sandersa. To tylko kilka przykładów z nowego asortymentu marki. Jednak za gadżety trzeba sporo zapłacić!
O autorze
0 min czytania 2017-07-20

fot. kfclimited.com

To świetne posunięcie marketerów. Choć za bluzy trzeba zapłacić 76 dolarów, czyli około 280 złotych, to te sprzedają się jak świeże bułeczki.

Można rzec, że kapitan Sanders nie zwalnia tempa, jeśli chodzi o zaskoczenia. Marketerzy KFC są mistrzami we wprowadzaniu innowacji. W zeszłym roku marka wpadła na dość nietypowy pomysł. W Hongkongu stworzono specjalny, jadalny lakier do paznokci o smaku kurczaka!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dla freaków kurczaków z KFC, marka wyprodukowała krem przeciwsłoneczny o smaku kurczaka. Jeśli macie ochotę pachnieć jak pieczony kurczak, powinniście zastanowić się, czy warto mieć go w swojej kosmetyczce!

Słuchaj podcastu NowyMarketing