fot. kfclimited.com
To świetne posunięcie marketerów. Choć za bluzy trzeba zapłacić 76 dolarów, czyli około 280 złotych, to te sprzedają się jak świeże bułeczki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Można rzec, że kapitan Sanders nie zwalnia tempa, jeśli chodzi o zaskoczenia. Marketerzy KFC są mistrzami we wprowadzaniu innowacji. W zeszłym roku marka wpadła na dość nietypowy pomysł. W Hongkongu stworzono specjalny, jadalny lakier do paznokci o smaku kurczaka!
Dla freaków kurczaków z KFC, marka wyprodukowała krem przeciwsłoneczny o smaku kurczaka. Jeśli macie ochotę pachnieć jak pieczony kurczak, powinniście zastanowić się, czy warto mieć go w swojej kosmetyczce!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing