Jim Beam (Ro) Bot serwuje drinki na Facebooku

Jim Beam (Ro) Bot serwuje drinki na Facebooku

Facebookowi fani Jima Beama mają już możliwość rozmowy z wirtualnym barmanem, który prezentuje zdjęcia i sposoby podania drinków. To pierwszy tego sposób komunikacji z konsumentami wśród marek alkoholi wysokoprocentowych w Polsce.

Tylko w pierwszym tygodniu bot „konwersował” z użytkownikami Facebooka kilkaset razy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bot - to wirtualny barman, który prezentuje sposoby podania i zdjęcie koktajli na bazie Bourbona whiskey Jim Beam. Bot znaczy "Back on topic”, czyli "Z powrotem w temacie” - dlatego każdy użytkownik może się z nim „umówić”, by co piątek podrzucał nowy przepis na drinka.

- Tak wykorzystany bot tworzy nowy obszar, w jakim możemy budować relacje z konsumentami. Tu, w sposób nieinwazyjny i za przyzwoleniem użytkownika, odkrywamy świat Jim Beama i pokazujemy Bourbon whiskey jako alkohol, który można pić na wiele różnych sposobów - mówi Edyta Sadowska, Senior Brand Manager w Stock Polska.

- Tworząc barmana - bota dla Jim Beama postawiliśmy na prostotę i podstawową użyteczność. Nauczyliśmy go profesjonalnie „mieszać drinki”, ale oczywiście daleko mu do takiej sztucznej inteligencji, z którą można by pogadać o życiu - jak z żywym barmanem! Projekt traktujemy rozwojowo i wkrótce pojawi się więcej możliwości interakcji - dodaje Paweł Stempniak z White Bits, agencji obsługującej markę Jim Beam w social media.

Z botem Jima Beama można porozmawiać na Facebooku oraz Messengerze.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij