Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon

Rusza niestandardowa kampania Sutricon – działania edukacyjne, skierowane przede wszystkim do kobiet po cesarskim cięciu i osób po operacjach plastycznych, realizowane na portalu Wirtualna Polska (dział Kobieta) i wspierane kampanią word of mouth. Hasłem przewodnim akcji jest „Zapomnisz o bliznach".
O autorze
0 min czytania 2013-05-14

Sutricon to silikonowe plastry lecznicze zalecane przez Międzynarodowy Zespół Ekspertów ds. Leczenia Blizn. Obecnie trwająca kampania jest częścią długookresowych działań promocyjnych marketera.  Aktualny etap skupia się przede wszystkim na edukacji konsumentek w zakresie pielęgnacji i zdrowia skóry. W tym celu stworzono dedykowany serwis z poradami ekspertów. Dodatkowo, prowadzone są działania pro-sprzedażowe (reklamy typu display, zachęcające użytkowników WP do skorzystania z dedykowanego im rabatu) oraz marketing szeptany.

Koncepcja serwisu to wspólne dzieło zespołu marketingu Verco i działu akcji specjalnych Wirtualnej Polski. Za strategię i koordynację promocji odpowiada dom mediowy Mastermind.